Toys Squishie diventa un bonu cumpagnu per i zitelli

I ghjoculi sò partenarii per accumpagnà i so figlioli à traversu una bona zitiddina. Attualmente ci sò parechji tippi di ghjoculi. I genitori investenu ancu assai tempu è soldi annantu à i so ghjoculi, sperendu di sceglie ghjoculi sicuri per i so figlioli.

1539243190566888

Toys Squishie hè un novu ghjucatu di punta per u materiale di poliuretanu, chì hè sicuru, ecologicu, micca tossicu è senza gustu. Dunque, stu ghjoculu hè diventatu gradualmente una scelta sicura per parechji genitori è un bonu cumpagnu per i zitelli per ghjucà.

Attualmente, in più di a forma di u calamaru, ci sò assai altre forme di stu ghjoculu. Sò belle è realistiche, suddisfendu e diverse curiosità di i zitelli. I zitelli si appruntanu, scacchianu, è battenu in vuluntà, è ùn saranu micca danni, perchè tornanu lentamente à a so forma originale dopu un certu tempu.

Chì face l'animali squishy

L'animali squishy u ghjoculu hè un novu tipu di ghjucatu high-end. U ghjoculu si senti còmode, ùn hà micca paura di pinching, ùn hà micca paura di cascà, è hà una forma carina. Dunque, hè un ghjoculu prescolale assai bellu è adattatu per l'adulti per ghjucà.

1578461892735193

Caratteristiche di u produttu:

Questu hè un pruduttu d'alta simulazione, chì hè fatta di materiale spuma di poliuretanu à risente lentu. Hè non-tossica, senza gustu, sicura, è ecològica.

Funzione di u produttu:

Per scopi: Stu ghjoculu hà un altu gradu di simulazione è ùn pò micca distinguerà u veru è u falsu à una vista apprussimata, dunque hè a prima scelta per prestazioni, insegnamentu, è sketching.

Adupratu cum'è ghjoculi per i zitelli: Perchè ùn anu micca paura di fà ferite à e persone, anu un cognome di alta sicurità, è anu elasticità, ponu esse usatu cum'è ghjoculi per i zitelli per ghjucà è si arricanu.

Cum'è un strumentu di ventilazione per l'adulti: Quandu avete un malu muru è avete bisognu di sbulicà, pudete vince u ghjoculu è sbulicà a vostra rabbia senza preoccupassi di ferite l'altri.

Cum'è un strumentu di fitness per l'anziani: quandu in u spaziu, l'anziani ponu aduprà u ghjoculu per diverte micca solu per passà u tempu, ma ancu per esercitare e so mani è u cervellu, per prevene a demenza.


Post tempu: Marzu 03-2020