U pane longu caratteristiche squishy è usa

U pani squishy longu hè furmatu da a scumpazione di materiale di polyurethane pu non-tossicu è ambientale. I ghjoculi à rimborsu lento sò populari trà i zitelli, l'adulescenti è ancu l'adulti in u Sudeste Asiaticu, cum'è l'Europa, l'America è u Giappone, è sò populari in Europa, America è Giappone.

1534235709900548

Caratteristiche squishy pani longu:

1. Pane di cuculu longu fattu di materiale ecològicu foam foam PU, assai moltu è incantevule.

2. Fery lento rebote, assai mullitu, pudete sguillà, fighjate lentamente rimbalzà, assai interessante.

3. Pudete esercitarete a forza di a manu, alleviate u stress.

 

Usu mullutu di pani squishy longu:

Long squishy di pane hè adattatu per u modellu di mostra di magazzini per torte, decorazione di cabinet, layout di showroom di casa, decorazione di case, decorazione di magazzini di shopping, promozione publicitaria, decorazione di matrimonii, sparazioni, insegnamentu, ghjochi, accessori per l'educazione precoce è ghjoculi per i casali di ghjocu per i zitelli, etc.

E caratteristiche di u ghjoculu di pani squishy

In a vita quotidiana, in più di attente à a vostra salute fisica è l'abitudini alimentari, ùn pudete micca ignurà a salute mentale. U stress hè intangibile è spirituale. Se ùn pudete micca aghjustà a vostra pressione mentale in u tempu, ancu pruvucarà un grande disastru. Dunque, dopu à u travagliu, pudete cumprà parechji mudelli ghjoculi di pane squishy per riduce a pressione.

Caratteristiche di u ghjocu di pani squishy:

Prima, l'imitazione di diversi tipi di pane, cum'è ciambelle, tostate, hamburger, puddings, torte di cioccolatu, hot dog, boli di risu è altre tippu di pane, simpaticu, simpaticu.

1531213190140399

 

U sicondu, u ghjocchju à u pani squishy hè assai moltu, lentamente rimbuscatu dopu pinching, assai adattatu per a decompressione.

U terzu, l'usu di materiali plastichi ecunomichi, materiali assolutamente assicurati.

U ghjoculu per u pane Squishy , a forma simpaticu, l'empatia è a funzione di ventilazione pò allevia u stress in u travagliu è a vita di u ghjornu di e persone.


Post tempu: 14-20-Agostu