Funzioni e funzioni squishy per animali Kawaii

Kawaii animali squishy sò sbuchjuli è fatti da schiuma ecològica. Sò assai mulluti è belli. Rimborsu assai lento, assai suave, pudete sguillà è fighjà pianu rinuvà, assai interessante. Pudete esercitare a forza di a manu è allentà u stress.

1545379086713325

Kawaii animali squishy caratteristiche:

1. Colore: pudete persunalizà qualsiasi culore nantu à a carta di culore Pantone, pudete stampà una varietà di modelli simplici o cumplessi nantu à tutta a bola;

2. Un saccu di taglia: u stessu pruduttu, secondu e bisogni di u cliente, apre forme sfarenti da diverse dimensioni di prudutti;

3. Sentite còmode: cum'è un pruduttu di decompressione, kawaii animali squishy anu una manu suave è un rimbaltu super lento;

4. Prutezzione ambientale è micca tossica: i materiali puderanu passà i normi internaziunali di teste di ghjoculi, in linea cù l'esportazioni.

5. Altissimu gradu di simulazione: animatu è prisente a piccula è carica figura di u ghjoculu, lasciate a ghjente mette

6. Procesu di rimborsu lento: Dopu parechji prucessi cumplessi, cusì chì e squishy animali kawaii anu una bona resistenza, ricuperazione automatica senza tracce.

Chì sò e caratteristiche di a torta di anniversariu squishy?

A torta d'anniversariu squishy hè un ghjucatu di torta d'anniversariu reale. A torta ùn hè micca solu realista in apparenza, ma ancu bella in culore. Per i zitelli più chjucchi, e mamme ponu ancu aduprà stu ghjucatu per migliurà a so capacità di pensà è a capacità di pensà, cultivà a cuscenza innovadora è distingue i culori. È a capacità di u cunfettu per nome alimentari è utensili.

1539243190566888

Caratteristiche di torta d'anniversariu Squishy:

1.Can pò esse spliced ​​liberamente

Una varietà di accessori, cum'è frutti, gelati, rotoli d'ova, etc. ponu esse splicati liberamente per arriccà l'imaginazione di i zitelli.

2.Sufficiu di a torta è dulce suave

U cuteddu di a torta hè suave, sicuru, è favuritu di l'ambiente, è i zitelli ùn si ferianu micca accidentalmente durante u ghjocu.

3.A varietà di accessori interazione genitore-zitellu

I torta d'anniversaria di Squishy anu una varietà di accessori, frutti è dolci, a famiglia è l'amichi per ghjucà inseme, felice.

 

In u prucessu di u ghjocu, i zitelli ricunnoscenu i culori è e forme di diversi frutti, aumentanu a cunniscenza di i zitelli, aprenu a verità di distribuzione, è sperimentanu a felicità spartuta cù l'altri zitelli. I genitori ponu ancu fà educazione di u sensu cumunu è l'interaczione genitore-zitellu durante u ghjocu. Pò rinfurzà i sentimenti di i genitori è di i zitelli.


Post tempu: 21- Dic