Premiu Dr. Toy

Stu premiu hè datu da u situ web Dr. Toy. Dr Toy hè in realtà Dr Stevanne Auerbach, u direttore per l'Istitutu di Risorse di a zitiddina. U premiu hè ripartitu in categurie di stile di ghjoculu cun una categoria Best of Best. I Premii Dr. Toy ghjudicanu i ghjoculi chì sò sottomessi da i fabricatori di ghjoculi è sò cunsiderati adattati per esse possibbilmente esse un ghjucatu di premiazione di Dr Toy.

U Premiu Dr Toy hè ghjudicatu da l'adulti. Sì u ghjoculu hè accettatu per esse ghjudicatu, hè rivedutu da i membri di l'Istitutu per i Risorsi di a Criatività è "Dr. Ghjoculu ». I recensori cercanu ghjoculi chì aiutanu à sviluppà una atmosfera di ghjocu sana per i zitelli.

1521099830606734

Gran Test di ghjucazione americana

Stu premiu hè datu da KTVU, Canale 2 di San Francisco, CA. Se tene annu. U premiu hè ripartitu in categurie di stile di ghjoculu cun una categoria Best of Best. U Great American Toy Test ghjudica i ghjoculi chì sò sottomessi da i pruduttori di ghjoculi.

Great Test Toy American hè ghjudicatu da i zitelli è l'adulti. I ghjoculi sò speduti in centri di guardie di ghjornu è di latchkey in tutti i Stati Uniti induve i zitelli ghjucanu cù i ghjoculi mentre sò osservati da i so maestri è purtatori. I ghjoculi sò poi riveduti da i zitelli è l'adulti per una larga gamma di standardi cumpresi l'interessu, a qualità è divertente à longu andà, i risultati sò cumminati è i risultati sò annunziati nantu à una diffusione di stampa di KTVU è publicata nant'à u situ di KTVU.

1521099643518063


Tempu di creazione: 16-20 di dic